Želite li motivirati drugu stranu da od „ovdje“ krene „ondje“, birate li obično snagu ili utjecaj? Odlučite se za utjecaj – učinak je dalekosežniji i motivirajući. Ovaj vam Power Up nudi jednostavan način kako izgraditi sebe kao snažnu i utjecajnu osobu.

LEARN

Onaj koji „naslika“ najprivlačniju sliku situacije kakva je i kakva može biti ima moć mijenjati stvari nabolje. Tako jednostavno, a u stvarnosti tako rijetko iskorišteno!

U ovom Power Up-u doznat ćete jednostavan način dolaska do utjecaja. Jedan od važnih načina povećanja moći utjecaja je argumentacija STARO vs. NOVO, a cilj je jasno i vješto suprotstaviti 2 pozicije.

O koje je 2 pozicije riječ? U odabiru pozicija doista možete biti kreativni.  Važno je da pritom koristite sljedeću formulu:

FORMULA

stari svijet : novi svijet + prijedlog akcije = utjecaj

 

Što sve može biti STARI i NOVI svijet?

Što jasnije, kreativnije, emotivnije i privlačnije iznesete svoju ideju pozicije, a to ovisi o vašoj prilagodbi sugovorniku, vaša će moć utjecaja biti veća. U formulu uključite i razum i emocije, a svoj govor tijela uskladite s porukom i argumentacijom. Naravno, imajte na umu i poznatu premisu da je dobra priprema ključan preduvjet uspjeha.

Primjer: Osoba je pod stresom, ne vidi trenutno izlaz iz svoje situacije i treba pomoć.

Primjer: Pad prodaje i problemi u prodajnom timu. Potrebna je promjena.

I to je to! Budite sigurni da ova jednostavna Power Up formula može znatno unaprijediti vaš način komunikacije i povećati vašu sposobnost utjecaja no potrebno ju je učestalo i kreativno primjenjivati.

PRACTICE

Uvježbajte formulu stari vs. novi svijet. Krenite s manje zahtjevnim sugovornicima i situacijama te kad se osjetite dovoljno sigurnima, upustite se i u „teže“ prilike za pozitivan utjecaj. Mogućnost je bezbroj: prezentacije, sastanci, prodaja, pregovori, davanje prijedloga, motivacije, odgoj, razvoj, traženje promjene, postavljanje zahtjeva…

Za najbolji rezultat naša je preporuka da ovu formulu isprobate na što više različitih situacija unutar sljedeća dva tjedna.

COMMUNICATE

Prošlo je dva tjedna nakon što ste svjesno počeli uvježbavati argumentaciju za veći utjecaj.

  1. Razmislite:
  • Koje ste pozitivne pomake i promjene primijetili na sebi?
  • Kako su reagirali sugovornici?
  • Koje ste dodatne napore još mogli uložiti u formulu, a niste?
  • Kako planirate dalje primjenjivati ovo znanje?
  1. Kad osjetite sigurnost u primjenu ove vještine, prenesite svoje znanje i iskustvo najmanje jednoj osobi kojoj bi to bilo korisno.

povezani sadržaj