Business Coaching je proces usmjeren na razvoj i napredak, povećanje produktivnosti, ostvarivanje ciljeva, a preporuča se svakome.

SADAŠNJOST I BUDUĆNOST COACHINGA
U današnjem sveopćem nedostatku vremena teško je pronaći vrijeme za razmišljanje, za   osluškivanje svojih misli i potreba, ideja, želja i kreiranje planova. To nam je vrijeme za sebe svima vrijedno i potrebno, a većini nas silno nedostaje. Upravo je zbog toga Coaching kao metoda izrazito zdrava praksa čiju vrijednost danas mnogi prepoznaju – pojedinci u vidu Life Coachinga, a kompanije  u vidu Business ili Executive Coachinga za svoje zaposlenike. Ciljevi Coachinga su razvoj i napredak, povećanje produktivnosti, ostvarivanje ciljeva i preporuča se svakome.

Kao što nam pokazuju i istraživanja (Harvard Business Review; Harvard Medical School), praksa Coachinga je u uzlaznoj putanji. Potražnja za uslugama Coachinga u porastu je u odnosu na potražnju za terapeutskim uslugama. Gotovo da možemo reći da će u bliskoj budućnosti svatko od nas željeti imati osobu s kojom će moći razvijati sebe i maksimizirati svoj potencijal.

Coaching kao metoda je iznimno djelotvorna, moćna i istovremeno oslobađajuća. Otvara vrata mnogim mogućnostima koje Klijentima ranije nisu bile dostupne i očite.
– Petra Čolak, Executive & Business Coach & Business Trainer


Business Coaching_Books

BUSINESS COACHING
Broj klijenata Coachinga je kontinuiranom porastu jer je već poznato da Business Coaching  predstavlja jedan od najbržih načina postizanja željenih rezultata ili ponašanja u poslovnom okruženju. U Business Coaching se najčešće uključuju osobe iz srednjeg i visokog menadžmenta zbog velike odgovornosti, ciljeva i kao velikih izazova s kojima se nose kontinuirano ili u nekom specifičnom razdoblju. Potrebe su različite.  Možda se osoba ne snalazi najbolje u svojoj profesionalnoj ulozi s obzirom na ciljeve i očekivanja kompanije, ili možda tek preuzima novu ulogu i treba izgraditi nove obrasce ponašanja. U svakom slučaju, Business Coaching povezuje želje i potrebe kompanije s ciljevima i mogućnosti pojedinca.

Praksa Business Coachinga u poslovnom svijetu već ima izrazito pozitivan predznak kao vid usavršavanja i razvoja. Jednako tako možemo reći da se na Coaching može gledati i kao na vid nagrade ili motivacije jer osoba koja „prima“ Coaching već donosi vrijednost kompaniji i kompanija s njom planira daljnju suradnju.

 

ŠTO JE ZAPRAVO COACHING
Coaching je fokusirani razgovor između profesionalnog Coacha i Klijenta za generiranje novih uvida radi postizanja veće produktivnosti i učinkovitosti Klijenta. Cilj je unaprijediti ponašanja i razmišljanja Klijenta koji mu možda u ovom trenutku stvaraju prepreke, s obzirom na ciljeve koje mora ostvariti. Čitav proces kreće od jasno postavljenog cilja.

Coaching nije savjetovanje. Od Coacha se ne očekuju savjeti i preporuke. Važno je da upravo Klijent sam istraži i uvidi neke nove mogućnosti koje možda ranije nije uviđao i donese odluku za djelovanje na temelju tih uvida.

Vrlo često se Coaching uspoređuje s terapijom. Neke sličnosti postoje kao što je npr. fokusirani razgovor na potrebe klijenta. Ipak, Coaching kreće od sadašnjeg trenutke, trenutne situacije i zajedno s klijentom definira  plan kojim će doći do željene situacije, dok kod terapije terapeut odlazi u prošlost klijenta i pronalazi  ograničavajuća uvjerenja, traumatske situacije i uzroke trenutnog stanja. Drugim riječima, u fokusu terapije je problem. U Coachingu se fokusiramo na budućnost, na ciljeve, mogućnosti i rješenja.

Coaching je neizmjerno vrijedan partnerski odnos i rad. Kao Coachu, od iznimne mi je važnosti da  klijent realizira svoje ciljeve i usvoji potrebne promjene ponašanja i djelovanja upravo na način koji u razvojnom smislu njoj ili njemu najbolje odgovaraju. Iz tog su razloga moja motivacija i moja vjera u uspjeh klijenta i samog programa Coachinga ključne.
– Petra Čolak, Executive & Business Coach & Business Trainer

 Business CoachingREZULTAT HALPETOVA COACHINGA
Osoba iz procesa Coachinga treba izaći zadovoljnija, rasterećenija, motiviranija, odlučnija i sigurnija u sebe i svoje mogućnosti. Ima jasnu sliku situacije, bolje „čuje“ i razumije sebe i jasnije prepoznaje što je ključno. Utišane su vanjske i unutarnje smetnje i osoba je fokusirana na bitno. Na kraju programa Coachinga, Klijent može lakše vladati svojom poslovnom situacijom, sobom i svojim životom. Konačni rezultat je ostvareni cilj koji je na početku Coachinga postavljen i vizualiziran.

 

 

Sjajan je osjećaj čestitati osobi na pozitivnom iskoraku i ostvarenom cilju, a još je sjajnije biti dio tog procesa.
– Petra Čolak, Executive & Business Coach & Business Trainer

povezani sadržaj