svi termini
termin održavanja
8. 11. 2017.
9:00 - 16:00
vrsta prijave u tijeku
trajanje 1 dan

Briga o korisnicima ne podrazumijeva odjel u kompaniji, već stav!

 Uspješne kompanija danas prepoznaju da je briga o korisniku ne samo jedna od funkcija u organizaciji već da postaje upravo onaj kritični faktor uspjeha u poslovanju.

Kakva je vaša briga o korisniku? Kako osigurati da u današnjem svijetu sve veće brzine i sve većih očekivanja korisnika pružate izvrsnu uslugu i stvarate lojalne korisnike?

Briga o korisniku je podrška koju pružate svojim (potencijalnim) korisnicima u fazi prije kupnje, tijekom kupnje i nakon kupnje, kako biste osigurali da njihovo iskustvo poslovanja s vama bude jednostavno i ugodno iskustvo. Ako uspijete pri tom nadmašiti njihova očekivanja, to će zasigurno predstavljati vašu ključnu prednost u odnosu na ostale konkurente na tržištu. Upravo su zato fokus i ulaganje u brigu o korisnicama višestruko isplativi svim kompanijama koje žele dugoročno uspješno poslovati.

Sadržaj treninga:

  • Što je briga o korisniku
  • Što korisnik očekuje
  • Pristup „korisnik u centru“ – od teorije do prakse
  • Funkcija podrške korisnicima u suvremenim organizacijama
  • Služba za korisnike – procesi i organizacija
  • Kontaktni kanali službe za korisnike
  • Tehnologija za učinkovitost
  • Komunikacija, komunikacija, komunikacija
  • Razvoj vještina za izvrsnu korisničku uslugu
  • Ključni pokazatelji uspješnosti
  • Povratna informacija korisnika i mjerenje korisničkog zadovoljstva
  • Upravljanje kvalitetom u području brige o korisnicima

Kome je trening namijenjen?

Svima onima koji usavršavanjem područja i vještina brige o korisnicima žele razvijati poslovni odnos sa svojim korisnicima, povećati njihovu lojalnost, te osiguravati izvrsnost u izvedbi i rezultatima područja svoje odgovornost: djelatnicima u službi za korisnike, uslužnom osoblju u hotelima, menadžerima i voditeljima prodaje i podrške u kompanijama različitih djelatnostima, kao i poduzetnicima koji žele razvijati područje brige o korisnicima u svojim tvrtkama.

 

termin održavanja
8. 11. 2017.
9:00 - 16:00
vrsta prijave u tijeku
trajanje 1 dan

svi termini

povezani sadržaj