Briga o korisnicima ne podrazumijeva samo odjel u kompaniji, već i stav!

Briga o korisnicima

Briga o korisnicima je podrška koju im pružate u fazi prije kupnje, tijekom kupnje i nakon kupnje, kako biste osigurali ugodno iskustvo. Uspješne kompanije danas prepoznaju da je briga o korisnicima ne samo jedna od funkcija u organizaciji već da postaje upravo onaj kritični faktor uspjeha u poslovanju. Kakva je vaša briga o korisniku? Kako osigurati da u današnjem svijetu sve veće brzine i sve većih očekivanja korisnika pružate izvrsnu uslugu i stvarate lojalne korisnike?

Podrška koju pružate svojim sadašnjim, ali i potencijalnim, korisnicima prije kupnje, tijekom i nakon  nje, osigurava da njihovo iskustvo poslovanja s vama bude zadovoljavajuće i profesionalno. Ako uspijete pri tom nadmašiti njihova očekivanja, to će zasigurno predstavljati vašu ključnu prednost u odnosu na ostale konkurente na tržištu. Upravo su zato fokus i ulaganje u brigu o korisnicama višestruko isplativi svim kompanijama koje žele dugoročno uspješno poslovati.

Što ćemo naučiti na treningu Briga o korisnicima:

  • Što je briga o korisniku
  • Što korisnik očekuje
  • Pristup „korisnik u centru“ – od teorije do prakse
  • Funkcija podrške korisnicima u suvremenim organizacijama
  • Služba za korisnike – procesi i organizacija
  • Kontaktni kanali službe za korisnike
  • Tehnologija za učinkovitost
  • Komunikacija, komunikacija, komunikacija
  • Razvoj vještina za izvrsnu korisničku uslugu
  • Ključni pokazatelji uspješnosti
  • Povratna informacija korisnika i mjerenje korisničkog zadovoljstva
  • Upravljanje kvalitetom u području brige o korisnicima

Kome je trening Briga o korisnicima namijenjen?

Svima onima koji usavršavanjem područja i vještina brige o korisnicima žele razvijati poslovni odnos sa svojim korisnicima, povećati njihovu lojalnost, te osiguravati izvrsnost u izvedbi i rezultatima područja svoje odgovornost: djelatnicima u službi za korisnike, uslužnom osoblju u hotelima, menadžerima i voditeljima prodaje i podrške u kompanijama različitih djelatnostima, kao i poduzetnicima koji žele razvijati područje brige o korisnicima u svojim tvrtkama.

Prijava na trening

  • Ispunjavanjem prijavnice rezervirat ćete mjesto na odabranom treningu. Podatci koje unesete obrađivat će se povjerljivo i s njima će se postupati u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka. Neće se prosljeđivati trećim osobama te će koristiti isključivo u svrhu obrade upitnika.

     

    Prijava nije obvezujuća, informativne je prirode i služi nam za okvirno formiranje grupe polaznika. Javit ćemo vam se u što kraćem roku s povratnim informacijama na Vaš upit.

     

    Treninzi se održavaju u prostorijama HalPeta na adresi Iločka 1, Zagreb.

    Vremensko trajanje treninga: 9:00 – 16:00.

    Tijekom edukacije osigurani su topli i hladni napitci te obrok.

    Mogućnost parkiranja: 2. zona

     

    Vaš HalPet


  • Odabrani trening

  • Možda Vas zanima i ovo

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

povezani sadržaj